איך לשפץ את חדר האמבטיה בזול
לבית ולגינה

איך תחדשו את חדר האמבטיה בזול?

אם עברתם לדירה שכורה וחדר האמבטיה לא נראה במצב טוב כל כך, זכרו שאתם לא חייבים לעשות שיפוץ מאסיבי על מנת שהחלל יהיה נעים. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לחדש את הרובה, לצבע את הארונות, להוסיף פריטי אקססוריז משמחים וכך לצור חלל שנעים וכיף להיות בו.

הכתבה בשיתוף עם אתר מוביל המוכר אביזרי פרזול לבית.

ניקיון יסודי בחדר האמבטיה

אם ראיתם שהקרמיקה בחדר האמבטיה נראית מטונפת וגם ישנה, תוכלו לעשות לה מהפך גדול על ידי ניקיון יסודי וכמובן על ידי חידוש הרובה שיש בין האריחים של הקרמיקה. שימו לב שאתם עושים שימוש בחומרי הניקוי המתאימים. מומלץ לנקות עם כפפות לטקס המגנות על הידיים.

חידוש רובה

כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרכוש 1 קילו רובה. ניתן לבצע את הרכישה בחנות המתמחה במכירת חומרי בניין. העלות תהיה 10 עד 15 שקלים. לאחר מכן, יש לערבב את אבקת הרובה עם מים. מומלץ לפעול לפי ההוראות שיש על השקית. יש להחדיר את התערובת לחריצים. עשו זאת באמצעות שפכטל. לאחר מכן, החליקו את החומר עם האצבע. יש לחכות מספר שעות ואחר מכן לנקות את השאריות של הרובה עם סקוץ' שתטבלו במים וסבון.

הדבקת אריחים

אם הבחנתם שיש מספר אריחים שהם רופפים, לא צריך למהר לקרוא לאיש מקצוע וניתן לתקן אותם בקלות. תוכלו לעשות זאת באמצעות שפורפרת סיליקון. יש למרוח כמה פסי סיליקון ולאחר מכן להדביק את האריחים. תנו לסיליקון להתייבש לפחות 24 שעות.

חיסול עובש בחדר האמבטיה

במידה וראיתם על הקירות או התקרה נקודות שחורות או ירוקות, סימן שיש לכם עובש. כל שתצטרכו לעשות הוא לקחת סמרטוט טבול באקונומיקה ולנקות איתו את הנקודות הללו. כך תוכלו לחסל לחלוטין את העובש.

חידוש ארונות בחדר האמבטיה

תוכלו לחדש את הארונות על ידי צביעה בצבע שהוא על בסיס פוליאוריטן או שמן. צבע כזה יגן על הארונות מפני רטיבות. אפשר להשלים את החידוש ולהחליף גם את הידיות של הארונות.  
במידה ובחרתם להדביק טפט על הארונות, עליכם לזכור לבקש שהטפט יהיה עמיד במים.

אחסון לגובה

אם יש לכם הרבה דברים לאחסן, עשו זאת באמצעות אחסון לגובה. רכשו ארונית שירות גבוהה (תוכלו לאחסן בה מגבות, נוזל כביסה, מרכך כביסה ועוד), תלו מדפים על הקירות, השתמשו במתלים מיוחדים לשמפו וסבון וכו'.

איך תוכלו להיפטר מחלודה שיש באמבטיה?

הבחנתם בכתמי חלודה על האמבטיה? כל מה שתצטרכו לעשות הוא לנקות בצורה יסודית את כל  האמבטיה. היעזרו בחומצת מלח. אם בכל זאת נשארו כתמי חלודה, נסו להסיר אותם באמצעות נייר שיוף עדין. לאחר מכן, נקו שוב ותדאגו לייבוש מלא. בהמשך, צבעו עם ספרי צבע אמאייל המתאים לתיקון כיורים או אמבטיות. עלות הספריי כ-50 שקלים.

אולי גם תאהב...