שאלונים מכון סקרים
עסקים

מהו תפקידו של מכון סקרים ואיך זה יעזור לעסק שלכם?

אם תמיד תהיתם למה יש מכוני סקרים ואיך הם יכולים לעזור לבעלי עסקים, אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה שלנו. מוכנים? אנחנו מתחילים!

מהם מכוני סקרים?

מדובר על מכונים שמועסקים בהם אנשי מקצוע שיש להם התמחות בביצוע סקרי שוק ודעת קהל. אותם מומחים יכולים לסייע לחברות ולעסקים להבין מה קורה בשוק התחרותי בו הם פועלים.
תודות לסקרי השוק, אפשר לדעת איזה פעולות מומלץ לבצע ומאיזה פעולות יש להימנע.
כמו כן, אפשר גם לתכנן אסטרטגיות שיווקיות שונות.

לדוגמה, אם חברה או עסק רוצים להשיק מוצר או שירות חדש, מומחים מטעמו של מכון סקרים יכולים לומר להם האם כדאי לעשות את ההשקה והאם המוצר באמת נדרש בשוק או חסר בשוק.
כמו כן, הם יכולים גם להמליץ להם באיזה קהלי יעד להתמקד.

איזה סקרי שוק יש?

יש מגוון סקרים שאפשר לבצע כמו, סקרים כתובים, סקרים טלפוניים וסקרים אינטרנטיים.
להלן מידע על כל סוג:

-סקר כתוב – הוא משמש לאיסוף וניתוח נתונים. מבחינת יתרונות, הוא מספק דיוק מירבי וניתן להפיץ אותו בו זמנית למספר רב של נשאלים. מבחינת חסרונות, יש עלויות הדפסה והפצה, איסוף הנתונים הוא איטי ומסורבל, שיעור המשיבים עליו הוא נמוך יחסית.

-סקר טלפוני – אחת מפלטפורמות הסקירה היעילות ביותר כיום. מבחינת יתרונות, שיעור המשיבים גבוה יחסית בהשוואה לסקרים כתובים, אפשר לפקח על הסקר באמצעות מערכת ייעודית. מבחינת החסרונות, תהליך האיסוף הוא איטי וכך גם ההפצה של הסקר, שכיחות גבוהה של הטיות וזאת בעקבות טעויות הקלדה של מי שממלא את הסקר, עלויות יקרות.

-סקר אינטרנטי – יש לו מגוון יתרונות ולמעלה מ-80 אחוזים מחברות המחקר בעולם, עושות בו שימוש. מבחינת יתרונות, יש חיסכון בעלויות, הפצה נרחבת, אפשר להשתמש בו על מדגמים גדולים, הוא מספק דיוק מירבי ושיעור המשיבים עליו גבוה יחסית כי אפשר לענות על הסקר באמצעות המחשב האישי, הטאבלט או הטלפון הנייד.

למה ואיך מכון סקרים יכול לעזור לעסק?

הלקוחות העיקריים של מכוני הסקרים הם חברות ועסקים. הם רוצים לדעת כיצד לייעל את תהליך המכירות, איך לפנות לקהל הנכון ולאתר קהלי יעד נוספים. במידה ויש חברה שרוצה לפעול בערוץ אחר או בכלל לנסות להתפתח באמצעות פרויקט חדש, במקום שהיא תצא לדרך חדשה שיכול להיות שיהיו בה הפסדים, היא תיעזר בשירותיו של מכון סקרים וכך תוכלו לדעת שאכן יש קהל או קהלי יעד שמתעניינים במה שהיא מציעה והיא רק תצליח.

נגישות לכל קהל יעד

מכוני סקרים לא רק יבינו את קהלי היעד, הם גם יכולים לעזור לבעלי עסקים באיתור קהל היעד הספציפי שהם רוצים לפנות אליו. הדבר יכול לחסוך המון משאבים לבעל העסק.

כמה מילים לסיכום…

אל תזלזלו בכוחם של מכוני הסקרים. הם יכולים לסייע לכם בצורה משמעותית ולהבטיח לכם הצלחה וכל זאת באמצעות הבנה מעמיקה של הקהל. בארץ פועלים כמה מכוני סקרים. בדקו עליהם המלצות, בקשו הצעת מחיר ובחרו את מכון הסקרים המתאים.

שיהיה בהצלחה!

אולי גם תאהב...