שיווק דיגיטלי
עסקים

שיווק באינטרנט – עשה ואל תעשה

באמצעות שיווק באינטרנט, אפשר להגיע לקהל יעד ספציפי המתעניין במוצרים או השירותים שהעסק מציע. הבעיה היא שיש המון עסקים שעושים לא מעט טעויות בדרך הפרסום שלהם באינטרנט ובדיוק מהסיבה הזאת, החלטנו לכתוב את הכתבה הבאה.

אנו מזמינים אתכם לקרוא את הכתבה, לגלות מהן הטעויות הנפוצות בפרסום באינטרנט וגם ליישם טיפים מומלצים.

הכתבה בשיתוף עם חברת פולפאוור המציעה שירותי שיווק דיגיטלי לעסקים.

כמה מילים על חשיבות השיווק האינטרנטי

כיום, אפשר לראות שרוב האוכלוסייה משתמשת באינטרנט. השימוש מתחלק בין הרשתות החברתיות השונות לבין מנועי החיפוש. על כן, בעלי עסקים צריכים לנצל את אפשרויות החשיפה של העסק באינטרנט ולהשתמש בכל מיני שיטות פרסום וכל זאת על מנת שיגיעו בסופו של דבר לרמת פרסום שתהיה שווה את ההשקעה.

טיפים לפרסום איכותי ברשת

להלן הטיפים שלנו:

-עשו שימוש ברשתות החברתיות. אין ספק שהן מהוות פלטפורמה מצוינת עבור שיווק באינטרנט. ברשתות החברתיות, יש המון קהלים שצורכים תכנים ועל כן אפשר לחשוף בקלות את אותם קהלים גם לפרסומים רלוונטיים. מומלץ לפרסם לא רק ברשת חברתית אחת אלא במספר רשתות חברתיות. כמו כן, יש גם לפתוח חשבון עסקי ברשתות ולהעלות פוסטים, לעלות תמונות ובכלל לייצר עולם תוכן שיגרום לצרכנים להתעניין במוצרים או השירותים שאתם מציעים.

-אם אין לכם אתר אינטרנט לעסק, בנו אחד כזה. את האתר, תוכלו לקדם ועם הזמן להופיע בתוצאות החיפוש. תוכלו לבחור האם לבצע קידום אורגני או קידום ממומן בתשלום. אם התקציב מאפשר לכם, שלבו את שתי השיטות הללו וכך תוכלו לקבל תוצאות טובות יותר. כמובן מומלץ מאוד שהאתר יהיה עם עיצוב נקי ומודרני. אל תבנו אתר בעצמכם, אם אין לכם את המומחיות והניסיון בתחום.  
מומלץ מאוד שתפנו לחברה שמתמחה בתחום, שתבנה לכם אתר אינטרנט עם עיצוב עדכני ועל פי כל הכללים. אגב, גם את קידום האתר, מומלץ שלא תעשו בעצמכם ותשאירו למקצוענים בתחום.

טעויות נפוצות בשיווק באינטרנט

מומלץ שתשימו לב לכל הטעויות האלה, שכן הן עשויות למנוע מהעסק שלכם להתפרסם ברשת כמו שצריך:

-הימנעו בהשקעה באפיק אחד. מה הכוונה? עליכם להשקיע במספר פלטפורמות שונות כמו, רשתות חברתיות, אתר אינטרנט, בניית קישורים חיצוניים, כתיבת תכנים ועוד.

-הימנעו משימוש בתוכן מועתק. שימו לב, יש ברשת אלגוריתמים שיכולים לאתר בקלות העתקות ועל כן הם מונעים פרסום של תכנים מועתקים. התכנים שלכם צריכים להיות מקוריים בלבד.

-הימנעו משימוש בתכנים לא מעודכנים. אחד מבין הפרמטרים הנבדקים על ידי מנועי החיפוש קשור לתדירות עדכון האתרים והתכנים המועלים בהם. ככל שהתכנים שלכם יהיו יותר מעודכנים ורלוונטיים, כך גם יהיה סיכוי טוב יותר שהם יופיעו בתוצאות החיפוש.

-הימנעו מעשיית השיווק בעצמכם. אולי אתם חושבים שאתם מבינים ויודעים כיצד לשווק, אך כדאי מאוד שכן תעזרו בייעוץ ותמיכה ממומחים בתחום שיש להם הרבה יותר ידע וניסיון.

אולי גם תאהב...