מוצרי טקסטיל
עיצוב פנים

טיפים לעיצוב הבית באמצעות טקסטיל

רוצים לשנות את המראה של הבית? לפני שאתם מתחילים בשיפוץ, נשמח לשתף אתכם בשינוי שתוכלו לעשות ממש בקלות וכל זאת באמצעות שימוש במוצרי טקסטיל. אין ספק שמגמת השיפוץ בטקסטיל רק הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולייצר את השינוי וכל זאת ללא שבירת קירות. מוכנים? אנחנו מתחילים!

שמיכות

תסכימו איתנו שאין יותר כיף מלהתכרבל עם שמיכת טלויזיה איכותית. יש מגוון של שמיכות טלוויזיה להזמנה אונליין או לרכישה בחנויות (מה שאתם מעדיפים). הן מגיעות בשלל צבעים ועיצובים וכמו כן בגדלים שונים. באמצעות השמיכות הללו, ניתן לשמור על מראה הרמוני בסלון או בחדר השינה או גם וגם. לפני שאתם רוכשים שמיכה או כמה שמיכות, שימו לב להרכב הבד. 

כריות

כריות נוי יכולות לשדרג משמעותית כל חלל. מומלץ לרכוש 5-6 כריות נוצות איכותיות ועם הזמן פשוט להחליף להן ציפיות חדשות. שימו כמה כריות יחד ותראו איך המראה שלהן יתן את הטון בחלל וגם יעשה רושם. בעונת הקיץ, מומלץ לבחור בציפיות עם הדפסים פרחונים בגוונים של כחול, ורוד, ירוק וצהוב. בסתיו, תוכלו לבחור הדפסים בגוונים של סגול ובחורף, העדיפות היא לבחור הדפסים מנומרים או כתומים וחומים. את הכריות, תוכלו לשים על הספה ובחדרי השינה על המיטות. 

וילונות

השקיעו פעם אחת בקרניז יפה שאתם אוהבים ומחמיא לחלל ומדי פעם, החליפו את הווילונות וכך תוכלו לייצר אווירה חדשה. בעונה הקרה, תוכלו לבחור בדים עבים יותר לווילונות ובקיץ, תוכלו לבחור בדים דקים בצבעים בהירים. 

אהילים

אהילים אפשר להתאים לשמיכת הטלוויזיה או לווילונות שיש לכם בבית. יש מגוון גדול של אהילים ובכוחם להעניק עניין עיצובי לכל חלל שהם נמצאים בו. 

כיסוי מיטה

אם אתם רוצים לצור שינוי במראה חדר השינה שלכם, כל שתצטרכו לעשות הוא לרכוש כיסוי מיטה. כך החדר שלכם יהיה מעוצב ויפה וכל זאת במינימום מאמץ.

שטיחים

הם יכולים להקפיץ את מראה החלל, לייצר אווירה חמימה וגם נעימה ובכלל ניתן להשתמש בהם, על מנת להגדיר אזורים בחלל. 

נקודות שמומלץ להתחשב בהן כאשר בוחרים מוצרי טקסטיל

שימו לב לכל אלה:

-יש לבצע התאמה מלאה של הטקסטיל לפרויקט. 

-יש לבדוק את איכות הגימור, את רמת התפירה וכמובן העדיפות היא לרכוש מוצרים שמגיעים עם אחריות מהיצרן.

-יש לבחור פריטי טקסטיל שהם לא רק אחידים וחלקים אלא גם כאלה עם דוגמאות מעניינות. כך תוכלו לשדרג עוד יותר את עיצוב הפנים.

שורה תחתונה

אין ספק שרצוי להשקיע במוצרי טקסטיל ובאמצעותם אפשר לייצר שינוי גדול ומשמעותי בעיצוב הבית. באתרי האינטרנט, יש מגוון גדול של מוצרי טקסטיל שניתן להזמין במשלוח עד הבית. כמו כן, אפשר גם להגיע לחנויות לעיצוב הבית ולבצע את הרכישה. לגבי כל מוצרי הטקסטיל שאתם רוכשים, בדקו שהם אכן עשויים מחומרים איכותיים. 

אולי גם תאהב...