ניקיון אחרי שיפוץ
שיפוצים

ניקיון אחרי שיפוץ

אם עשיתם שיפוץ בבית שלכם ואתם לא רוצים להתעסק עם הניקיון, נמליץ לכם לקחת את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית ומומלצת. בארץ, פועלות המון חברות המספקות את השירות ועל כן תהליך הבחירה בחברה המתאימה הופך להיות משימה לא פשוטה בכלל. אגב, אם בכל זאת אתם מתלבטים ומעדיפים אולי לנקות בעצמכם את הבית, אז נמליץ לכם ליישם את הטיפים שלנו שנכתבו בשיתוף עם סמארט קלין חברת ניקיון.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

טיפ מס' 1 – כולם משתתפים בפרויקט הניקיון

הכוונה היא שאפשר ואפילו מומלץ לרתום גם את הילדים הגדולים לפרויקט הניקיון של הבית. ככל שיהיה לכם יותר כוח אדם, כך גם תהליך הניקיון יבוצע בזמן קצר יותר. כמו כן, אתם תוכלו להרוויח מכך שני דברים – זמן איכות עם הילדים וגם בית נקי ואסתטי.

טיפ מס' 2 – אביזרי ניקיון וחומרי ניקיון

הכוונה היא שמומלץ להצטייד בכמה שיותר אביזרי ניקיון וגם חומרי ניקיון מתאימים. מטאטאים, מגבים, סמרטוטים, נוזל לשטיפת רצפות ועוד.

טיפ מס' 3 – מכונת פוליש

כיום, המון חברות ניקיון מציעות השכרה של מכונת פוליש. העלות היא לא גבוהה ומדובר על מכונה שיכולה להקל משמעותית על תהליך הניקוי של הרצפה. במידה ואתם לא יודעים כיצד להפעיל את המכונה, תוכלו לקבל הדרכה מחברת הניקיון ממנה אתם משכירים אותה.

טיפ מס' 4 – איסוף הזבל

לפני שמתחילים לנקות, מנקים את הבית מכל הזבל שמסתובב בו. עליכם להשליך לפח את כל מה שמלכלך את הבית. כך יהיה לכם קל יותר להמשיך בתהליך הניקוי.

טיפ מס' 5 – שימו מוסיקה שאתם מנקים

אנחנו מבטיחים לכם שאתם תהיה מוסיקה נעימה ברקע, כל תהליך הניקוי יהפוך ממעיק לחוויה מהנה וחיובית.

מעדיפים בכל זאת לשכור את שירותיה של חברת ניקיון?

אם לא הצלחתם להשתכנע מהטיפים שלנו ואין לכם כוח וזמן להתעסק עם ניקיון הבית, אז בוודאי שמומלץ לפנות למקצוענים בתחום הניקיון. אז איך מוצאים את חברת הניקיון המומלצת?
פשוט מאוד, כל שתצטרכו לעשות הוא לחפש חברת ניקיון באזור מגוריכם. לאחר מכן, קראו את הביקורות המופיעות בכרטיס העסק של החברה המפורסם בגוגל. בדקו שהביקורות הן עדכניות.
כמו כן, תוכלו גם לקרוא ביקורות באתר החברה, בדף הפייסבוק העסקי של החברה וגם לשאול על החברה בקבוצות בפייסבוק. לאחר מכן, התקשרו לחברה ובקשו לדעת כמה שנות ניסיון יש לה בתחום ומה כולל שירות הניקיון (קחו בחשבון שהוא צריך לכלול את הדברים האלה: הסרת כתמי צבע וסיד, הסרת שאריות רובה, קרצוף הרצפה עם מכונת פוליש, ניקוי חלונות, ניקוי שירותים ואמבטיה, ניקוי דלתות) וכמובן אל תשכחו לברר את המחיר המבוקש. עשו את התהליך הזה עם עוד 2-3 חברות ניקיון מומלצות שמצאתם. יש לכם את כל הנתונים? כעת תוכלו להחליט מאיזו חברה להזמין את השירות.

אולי גם תאהב...