עיצוב פנים לאחר שיפוץ
עיצוב פנים

עיצוב פנים לבית לאחר שיפוץ – טיפים ורעיונות

אם שיפוץ הדירה שלכם הסתיים בהצלחה, כעת תוכלו לגשת לשלב הבא והוא שלב העיצוב.
אז איך תוכלו לעצב את הדירה שלכם בהצלחה? המשיכו בקריאה וגלו את הטיפים והרעיונות שלנו.

פרקטיות

כאשר אתם ניגשים לבחור רהיטים, תבחרו כאלה שיהיו גם פרקטיים וגם פונקציונאליים. כך תוכלו לעצב את החלל בהצלחה וגם לחסוך במקום ובעלויות. את הקונספט העיצובי, יש להתאים לצרכים של הדיירים המתגוררים בבית. לדוגמה, מומלץ לבחור בסלון פינתי, שכן הוא לא תוחם את החלל וגם מספק מערכת ישיבה אידיאלית. מומלץ להגיע לחנויות רהיטים ולמצוא את הרהיטים הרלוונטיים עבורכם.

בתים פתוחים

בארץ, יש תערוכות של בתים פתוחים בכל מיני אזורים. אפשר להגיע ולשוטט וכך לקבל השראה וגם רעיונות לעיצוב הדירה. בדקו ברשת מתי מתקיימות התערוכות והסיורים וכך תוכלו להיערך בהתאם.

מגזינים ואתרי אינטרנט

אפשר לקבל המון השראה ממגזינים ואתרי אינטרנט שעוסקים בתחום העיצוב לבית. אם ראיתם באתר האינטרנט עיצוב מסוים שאהבתם, תמיד תוכלו לשמור אותו ולחזור אליו לאחר מכן כאשר אתם מתחילים את שלב העיצוב. אחד האתרים המומלצים הוא אתר פינטרסט.  תוכלו לייצר לוח וירטואלי של עיצובים שאהבתם.

שווקים ודוכנים של תוצרת מקומית

בארץ יש כל מיני שווקים ייחודים ואפשר למצוא בהם פריטים דקורטיביים שעוצבו על ידי אמנים. לדוגמה, אפשר למצוא תמונות, שטיחים שנסרגו בעבודת יד ועוד חפצי נוי.
כל אלה יכולים לתרום משמעותית לעיצוב חללי הבית.

עיצוב החלל ותהליך השיפוץ

מומלץ לבחור בתחילת השיפוץ את סגנון העיצוב שאתם מתחברים אליו. כך תוכלו לתכנן את החלל בצורה האידיאלית ביותר וגם להימנע מעבודות נוספות בעתיד כמו למשל, הוספה של שקעים, שינוי במערכת האינסטלציה ועוד.

טיפים נוספים שכדאי ליישם

-בצעו סינון לרהיטים שיש לכם – לפני שאתם רוכשים רהיטים חדשים, בדקו את הרהיטים שיש ברשותכם. זה הזמן לסנן כל מיני רהיטים שהתבלו או כאלה שאתם כבר לא אוהבים.

-בחרו רהיטים חדשים – עולם הרהיטים הוא עולם אפשרויות כמעט בלתי מוגבל. אפשר לרכוש רהיטים בחנויות המתמחות, בנגריות וכו'. מומלץ לעשות רשימה של הרהיטים שאתם צריכים ורק לאחר מכן, להתחיל את החיפושים.

-התאימו רהיטים חדשים לרהיטים ישנים – אין ספק שקשה מאוד לבצע התאמה של הרהיטים הישנים לחדשים. אם אתם לא מצליחים לעשות את ההתאמה, מומלץ מאוד שתתייעצו  מעצבי ומעצבות פנים (בדקו המלצות ושנות ניסיון בתחום).

-התייעצו עם חברים ואנשי מקצוע – להרבה אנשים אין עין עיצובית. הכוונה היא שהם לא יכולים להחליט על סגנון עיצוב ולראות מה מתאים יחד ומה לא. על כן, אם יש לכם חברים ובני משפחה שמבינים בעיצוב, זה הזמן להיעזר בהם (זה בחינם). כמו כן, אפשר גם להיעזר באנשי מקצוע (הדבר כרוך בתשלום).

אולי גם תאהב...