איך לתכנן חתונה לבד
אירועים

טיפים לתכנון חתונה חלומית

תכנון חתונה היא משימה לא פשוטה. על מנת להשלים אותה בהצלחה, חשוב לתכנן מראש וליצור לוח זמנים למשימות וכל זאת על מנת להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה וללא שום תקלות ובעיות.
נשמח לשתף אתכם בכמה טיפים לתכנון חתונה.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

טיפים שמומלץ ליישם

1. הגדירו תקציב. לפני שאתם מתחילים לתכנן, חשוב לקבוע מהו הסכום שאתם מוכנים להוציא על תכנון החתונה. זה יעזור לכם להגדיר ציפיות ריאליות ולצמצם את האפשרויות שלכם בכל הנוגע למקומות מתאימים לקיום האירוע, חברות קייטרינג וספקים אחרים.

2. צרו רשימת אורחים. עליכם להיות מודעים למספר המשתתפים שיהיו באירוע שלכם. מספר זה הוא חיוני במיוחד כאשר בוחרים מקום לאירוע וגם כאשר בוחרים את הספקים.

3. בחרו מקום לאירוע. לאחר שהגדרתם את התקציב ואת רשימת האורחים, תוכלו להתחיל לחפש מקום מתאים לאירוע. יש מגוון מקומות בהם תוכלו לקיים את האירוע. לדוגמה, אולם אירועים, גן אירועים, חתונה על חוף הים, חתונה בטבע ועוד. קחו בחשבון את הגודל והמיקום בעת בחירת המקום.

4. בחרו קייטרינג. החליטו על סוג האוכל שאתם רוצים לאירוע שלכם, ובחרו בקייטרינג שיוכל לספק אותו. הקפידו לשאול האם הקייטרינג כשר או לא, האם הוא מציע אפשרויות גם לצמחוניים, טבעוניים וכו'. בקשו להגיע לערב טעימות של הקייטרינג. כך תוכלו להעריך את איכות האוכל ולדעת האם אתם מתחברים לטעמים או לא.

5. שכרו צלם אירועים. בחרו צלם שיוכל ללכוד את הרגעים המיוחדים של החתונה שלכם.
בקשו לראות תמונות וסרטונים שהוא צילם באירועים קודמים. בררו גם לגבי תמחור.

6. בחרו קונספט לאירוע שלכם. החלטה על קונספט, תעזור לכם לקבל החלטות לגבי קישוטים, הזמנות ופרטים נוספים.

7. שלחו הזמנות. מומלץ לשלוח את ההזמנות 8-10 שבועות לפני החתונה. בהזמנות יופיעו הפרטים הבאים: תאריך האירוע, השעה בה מתקיים האירוע, המיקום וכל מידע רלוונטי אחר.

8. בחרו בגדים לאירוע. שמלת כלה ניתן להשכיר או לרכוש. אם מדובר על שמלה בהתאמה אישית, המחיר יהיה גבוה יותר. חליפת חתן מומלץ שלא להשכיר ולקנות אחת. תוכלו לעשות בה שימוש לאירועים נוספים.

9. צרו קשר עם הספקים המתאימים וזאת לאחר שעשיתם השוואת מחירים ובדקתם המלצות וגם דירוג. כאשר מדובר על ספקים, מדובר על תקליטן לאירוע, ספקים של אטרקציות כמו מגנטים לאירוע, סידורי פרחים ועוד.

10. תהנו מהיום המיוחד שלכם. ביום החתונה קחו נשימה עמוקה ותהנו מכל רגע!

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שלתכנן חתונה, זה דבר מלחיץ. מה שכן, עם תכנון מקדים ונכון, אפשר להפוך את המשימה להרבה יותר קלה ליישום. נמליץ לכם ליישם את הטיפים שהוזכרו לעיל וכך להבטיח לעצמכם שהיום הגדול שלכם יהיה כל מה שחלמתם ודמיינתם. שיהיה במזל טוב!

אולי גם תאהב...