רופא שיניים בפתח תקווה
בריאות

רופא שיניים מומלץ – איך לבחור?

בכתבה הבאה, תוכלו לקרוא טיפים שיעזרו לכם לבחור בהצלחה את רופא השיניים הטוב ביותר לכם ולמשפחתכם. מוכנים? אנחנו מתחילים!

הכתבה בשיתוף עם רופא שיניים בפתח תקווה.

טיפ מס' 1 – חפשו המלצות על רופא השיניים

כיום, תודות לאינטרנט, אפשר למצוא המלצות על כל רופא ובפרט על רופא שיניים. המלצות מופיעות בכרטיסי העסק המופיעים בגוגל, ברשתות החברתיות ובפורומים העוסקים ברפואת שיניים (נמליץ לכם לקרוא בעיון את ההמלצות). תוכלו גם לקבל המלצות מקולגות לעבודה, חברים ובני משפחה.

טיפ מס' 2 – בקרו באתר האינטרנט של הרופא

אחרי שמצאתם המלצות על רופא השיניים, כעת מומלץ שתכנסו לאתר האינטרנט שלו.
למעשה, כל מרפאת שיניים שמכבדת את עצמה, יש לה אתר אינטרנט וזאת על מנת שיהיה קל יותר ללקוחות להגיע אליה. גם באתר, תוכלו לקרוא המלצות שנכתבו על ידי לקוחות המרפאה וגם תוכלו לצפות בדירוג שניתן לצוות הרופאים. במידה ואתם מעוניינים להשקיע קצת יותר, תמיד תוכלו לקפוץ למרפאה ולבדוק איך היא נראית, האם היא נקייה מספיק, האם המזכירות נותנות שירות טוב ובכלל תוכלו גם לבחון האם הלקוחות מרוצים או לא.

טיפ מס' 3 – התמקדו בתחום הרלוונטי לכם

ברפואת שיניים, יש המון התמחויות. מומלץ לבחור רופא שמתמחה בתחום הספציפי שאתם צריכים. לדוגמה, אם אתם רוצים לעקור שן בינה, וודאו שרופא השיניים הוא גם כירורג ושיש לו התמחות בעקירות מורכבות. כמו כן, במידה ואתם צריכים יישור שיניים, וודאו שהוא אכן מומחה בתחום ואם אתם מעוניינים לבצע הלבנת שיניים, עשו אותה אצל רופא שמתמחה באסתטיקה דנטלית.

טיפ מס' 4 – העדיפו את הרופא הקרוב אליכם

אם יש לכם כמה  המלצות על מספר רופאי שונים, נמליץ לכם לבחור את הרופא הקרוב ביותר לאזור בו אתם מתגוררים. תסכימו איתנו שאתם לא רוצים לבזבז זמן על הגעה עד אליו. ככל שמרפאת השיניים תהיה יותר קרובה אליכם, כך יהיה לכם עוד יותר טוב.

טיפ מס' 5 – בדקו את שיטת העבודה של הרופא

קחו בחשבון שלכל רופא שיניים, יש את שיטת העבודה שלו. מומלץ שתבדקו מהי שיטת העבודה של הרופא המומלץ שמצאתם. כמו כן, כדאי גם לשאול אותו לגבי איכות החומרים איתם הוא עובד.

טיפ מס' 6 – חיבור אישי

יכול להיות מאוד שתקבלו המלצות על רופא שיניים מסוים, אבל לא תתחברו אליו מבחינה אישית.
אם כך יהיה הדבר, הרי שהטיפול לא יהיה נעים עבורכם. עליכם לפנות אך ורק לרופא שיניים שאתם מרגישים שיש לכם חיבור טוב עימו.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שכאשר בוחרים רופא שיניים, יש להתחשב בהמון שיקולים. נמליץ לכם ליישם את הטיפים שלנו שהוזכרו לעיל, שיבטיחו לכם שאכן תגיעו לרופא שיניים מעולה. שיהיה בהצלחה!

אולי גם תאהב...