שילוט
עסקים

שילוט לעסק – מה חשוב לדעת?

רוצים לחזק את העסק הקיים? מתכננים להקים עסק חדש? עליכם לחשוב היטב כיצד תשתמשו בשילוט. קחו בחשבון שאם יהיה לכם שלט יצירתי וגם אטרקטיבי, הרי שהוא יכול לעזור לעסק שלכם להתבלט מעל כולם.

איך בוחרים שלט?

קיימים סוגים רבים של שלטים בהם, שילוט עם אותיות תלת מימד, שילוט התמצאות, שילוט חיצוני, שלטי הכוונה, שלטי הוריה ועוד. את השלט בוחרים על פי התקציב, הגודל הנדרש וכמובן מגבלות המקום. לדוגמה, אם השלט יוצב בקניונים, מוסדות ציבוריים ובתי חולים, תהיה הגבלה לגבי סוג השלט. כמו כן, מלבד הפרמטרים שהוזכרו לעיל (תקציב, גודל ומגבלות מקום), יש גם לקחת בחשבון את נושא התאורה. על מנת שיהיה אפשר להגיע לנראות הכי טובה, יש לתכנן שלטים מוארים וגם שלטים לא מוארים והכל בהתאם לשעות הפעילות של העסק.

חשיבות השלטים

השלטים הם מרכיבים חשובים בכל הקשור לאסטרטגיית השיווק של העסק. אם מדובר על שלטים חיצוניים, הם יכולים להפנות את תשומת הלב של העוברים למקום העסק ועל כן עוזרים להבדיל אותו מעסקים אחרים ברחוב. כמו כן, אם נסתכל לטווח הארוך, השלטים גם מסייעים לבניית המיתוג.
אם מדובר על שלטי פנים, הם יכולים לכוון את הלקוחות הנמצאים בבית העסק לפריטים שהם מחפשים, למשוך את תשומת ליבם למבצעים ובכלל הם יכולים גם להוביל את הלקוחות לביצוע מכירות מיידיות. כך שאין ספק שגם שלטים חיצוניים וגם שלטי פנים יכולים לייצר קשר ישיר בין העסק לבין הלקוחות שלו.

יתרונות השילוט

חשוב לזכור שלא לכל העסקים יש תקציבי שיווק גדולים ודווקא לאלה שאין, שימוש בשילוט יכול לעזור מאוד. מדובר על צורה חסכונית וגם יעילה של שיווק. היתרון הגדול שיש בשימוש בשלטים הוא שניתן להשתמש בהם על מנת להעביר אינפורמציה על העסק באופן יציב. לדוגמה, אם מדובר על שלט חיצוני, הוא נראה 24 שעות ביממה, 365 ימים בשבוע ועל כן יש לו השפעה על האוכלוסייה שעוברת במקום ונחשפת אליו כל הזמן. כלומר, כאשר משתמשים בשילוט, הפרסום הוא קבוע וזאת לעומת פרסום במדיה הכתובה או באינטרנט שהוא פרסום זמני.

איך מזמינים שלט?

כיום, יש המון חברות בארץ המתמחות בשילוט לעסקים ממגוון סוגים כמו אלומיניום, PVC, פרספקס, עץ, נירוסטה ועוד. יש לבדוק המלצות על החברות, שנות ניסיון בתחום וכמובן מהו המחיר המבוקש על השלט. לאחר מכן, כאשר בחרתם את החברה המתאימה, תוכלו להמשיך לביצוע הזמנת עבודה.
החברה תשלח נציג מטעמה שימליץ לכם על סוג השילוט המתאים וזאת בהתאם למגבלות המקום. בהמשך התהליך, תועבר סקיצה ללקוח ובמידת הצורך גם תבוצע הדמיה תלת מימדית.  
כאשר יש אישור על כל העבודה, השלט יישלח לייצור ולאחר מכן צוות מקצועי יגיע למקום העסק לצורך התקנתו.

אולי גם תאהב...