צרכנות

סודות מהארון: 14 כללים לסידור ארון הבגדים

ארון בגדים מהווה את אחד ממוקדי הבלגן העיקריים בכל בית. רוב האנשים שבטוחים שאין להם מקום בבית ושהם צריכים לרכוש ארון חדש, יגלו כי לא פעם יספיק להם לסדר את הארון שלהם בצורה נכונה. חשוב לזכור כי סדר מוסיף איכות חיים ומאפשר למצוא כל פריט שרוצים בצורה מהירה ונוחה. אם אתם תוהים כיצד לסדר את ארון הבגדים שלכם בצורה הטובה ביותר אשר תייצר לכם סדר ומקום בבית, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

במה כדאי להצטייד לפני שמתחילים?

טרם מתחילים בסידור הארון, יש להצטייד בכמה דברים: ראשית כל, יש להביא קופסאות דקות מרובעות מפלסטיק עם מכסה. כדאי מאוד שהצורה תהיה מרובעת או מלבנית וזאת בכדי שתהיה אפשרות לערום אותן בצורה נוחה אחת על השנייה. מעבר לכך, כדאי מאוד שכאשר אתם רוכשים נעליים, תשמרו את הקופסאות שלהם. אחסון נעליים בקופסות הוא דבר שימושי ביותר. אם יש לכם לא מעט נעליים לגברים או נעלי נשים, כדאי מאוד שבכדי לשמור על הסדר תאחסנו אותם בקופסאות. אם אין לכם כאלה ניתן לרכוש קופסאות נעליים שקופות אשר ידועות כאסתטיות ביותר.

כדאי לרכוש גם קולבים דקים אשר לא תופסים מקום רב בתלייה ובד בבד איכותיים על מנת שיחזיקו מעמד בצורה טובה. כדאי גם לרכוש סלסלות וקופסאות בגדלים שונים שיהוו פתרון אחסון מצוין לכל סוגי האביזרים בארון לרבות: חגורות, אקססוריז מסוגים שונים ועוד. עוד דבר שלא כדאי לוותר עליו הוא שקיות וואקום. מדובר על שקיות שימושיות ביותר לאחסון ולכל מה שעשוי טקסטיל מלבד שמיכת פוך.

נקודות חשובות לסידור הארון

חשוב מאוד לאחסן רק פריט אחד על קולב. ארון התלייה צריך להיות מקוטלג כמו קלסר ואם שמים על כל קולב 2 פריטים ועלה הדבר יכול לגרום לכך שבגדים ייפלו ולא תמצאו אותם. כמו כן, כדאי מאוד לסדר את הארון לפני קטגוריה. יש צורך למיין את הבגדים והנעליים בהתאם לסוגים השונים. בין אם מדובר על חלוקה בהתאם לנעלי ספורט לגברים או נעלי אלגנט לגברים ובין אם מדובר על חלוקה בין שמלות ערב לנשים ובגדי קז'ואל ועוד.

נצלו את גובה הארון

בארון לא פעם יש גובה לא מנוצל וניתן למצוא מדפים עליונים ריקים וכן רווח בין הארון לתקרה. את המדפים העליונים כדאי מאוד לנצל לבגדים שאינם בעונה, שמיכות ולא פעם אפילו תיקים ואת הרווח ניתן לנצל לאחסון של קופסאות סגורות שאינן בשימוש כרגע. אם אתם חייבים להשתמש במדפים הגבוהים, הקפידו שיהיה ליד הארון שרפרף או סולם קטן שיאפשרו לכם לגשת למדפים הגבוהים.

חשוב לקפל או לתלות את הבגדים בצורה מסודרת, למיין כובעים וצעיפים ולאחסן אותם בצורה נוחה ובד בבד מסודרת וכן לאחסן את כל הנעליים בצורה מסודרת ולדרג אותם בהתאם לכאלה שמשתמשים בהם יותר לכאלה שפחות משתמשים בהן כאשר אלה שמשתמשים בהן יותר יהיו זמינות יותר.

אולי גם תאהב...