רטיבות בתקרה
שיפוצים

סובלים מרטיבות בתקרה? מתן פתרונות על ידי יועץ איטום

הצורך באיטום לבתים ולבנים הוא דבר חשוב מאוד. יש להתייחס בכל מפרט אשר קשור לתוכניות שיפוצים או בנייה לאיטום איכותי. איטום לא מספיק איכותי יכול לגרום לרטיבות בתוך המבנה. חשוב להבין כי נזקי מים יכולים להיות קלים יחסית ולהסתכם ברטיבות מקומית או שהם עלולים להיות מאופיינים בחדירת מים שבגינה יהיה צורך לעזוב לגמרי את המבנה עד שיתקנו אותו. רטיבות ארוכת טווח יכולה לגרום לפטריות ועובש וכן לאוויר רטוב בחדר, דבר שיכול לגרום ללא ספק לפגיעה בבריאותם של דיירי הבית. לכן, חשוב מאוד לדאוג לאיטום איכותי מראש ואם יש בבעיה כלשהי באיטום, יש צורך לתקן אותה כמה שיותר מהר.

כיצד מתכננים עבודת איטום?

כאמור, איטום מקצועי ויעיל ללא ספק ימנע חדירות ונזילות מים ויותיר את הבית שלכם יבש גם בימים גשומים. בכדי להגיע לאיטום יעיל חשוב מאוד לתכנן בצורה הטובה ביותר את כל הנושאים של האיטום. יועץ איטום מקצועי ומומחה אשר בקיא בתחום האיטום, יוכל לסייע לכם לתכנן את האיטום הנכון לביתכם בצורה האידיאלית. יועץ איטום מכיר את כל הסוגים של המבנים, את גגות הבטון, את המרפסות המרוצפות ואת המרוצפים. הוא מכיר את החדרים התת קרקעיים ואת המרתפים וכן את כל סוגי החיפויים ואת כל שיטות האיטום חומרי האיטום. מכיוון שעולם חומרי האיטום הוא מאוד עשיר רחב ומכיוון שלכל חומר איטום יש יתרונות אחרים, אין ספק שחשוב מאוד להתייעץ עם יועץ איטום טרם בוחרים בשיטת האיטום הנכונה וחומר האיטום.

רטיבות בתקרה, מה כדאי לעשות?

אם יש לכם רטיבות בתקרה, ככל הנראה היא נובעת בכשל כלשהו באיטום. לעיתים תהיה אפשרות לתקן את האיטום הקיים, אך לעיתים לא יהיה מנוס מלהחליף איטום שחוק באיטום חדש. שיטות האיטום הקיימות כיום הן: שימוש בזפת לצורך איטום הגג אשר מהווה שיטת איטום מסורתית יותר וישנה, אך יש שרואים בה ערך גם כיום. שיטת איטום חדישה יותר שהיא שיטת היריעות הביטומניות אשר מהווה שיטת איטום איכותית וחדשנית שמספקת תוצאת איטום טובה. שיטת איטום נוספת היא שימוש בחומרים אקריליים שונים שניתן למצוא בשוק כיום. כך או כך, בכדי לבחור את שיטת האיטום המתאימה לכם, עליכם לבחור כאמור יועץ איטום שיבחן את מצב הגג שלכם, את סוג האיטום הקיים בו וכל פרמטר אחר ובהתאם לכל הפרמטרים השונים יסייע לכם לבחור את שיטת האיטום הנכונה והמתאימה ביותר.

ישנם לא מעט מקרים שבהם יש צורך לשכנע בעלי נכסים ובתים על הנחיצות בסוג כזה או אחר של איטום בבית. יועץ איטום סמכותי מסוגל להדגיש בפני כל לקוח את היתרונות שבפתרון שהוא מציע. מעבר לכך הוא יכול להציע ללקוח חלופות זולות לחומרי איטום יקרים במידה והוא מעוניין באיטום זול יותר.

אולי גם תאהב...