שיפוצים

כמה עולה שיפוץ חנות?

מדובר על אחת השאלות הפופולאריות ביותר בקרב לקוחות שמעוניינים לפתוח חנות משלהם.
על כן, על מנת לעשות סדר בעניינים, אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולקבל מושג לגבי היקף ההוצאות של השיפוץ ובכלל לדעת במה מומלץ להשקיע ועל מה כדאי לוותר. נוסיף גם שתהליך השיפוץ צריך גם לכלול לאחר מכן, תהליך של עיצוב פנים. כך תוכלו להגדיל משמעותית את ההצלחה העסקית שלכם. אז קחו בחשבון שיש לגבש תקציב שיהיה לא רק עבור השיפוץ אלא גם עבור עיצוב החנות.

סוגי שיפוץ ומחירים כלליים

אפשר לחלק את השיפוץ לשני סוגים:

שיפוץ יסודי – מדובר על שינוי גדול ומשמעותי בתשתיות של החלל.

שיפוץ ברמת המעטפת – הכוונה היא לשינוי בחיפויים, הוספת צבע, הוספת תאורה ועוד. אגב, כאן נציין שהמון לקוחות יכולים בהחלט להסתפק בסוג הזה של השיפוץ. מה שכן, הוא לא יתאים אם החלל של החנות שרכשתם הוא ישן ומצריך חידשו של התשתיות. שיפוץ כזה יכלול בסופו גם השקעה באמצעי התצוגה שיהיו בחנות. לדוגמה, עם קיר מחורץ שהוא אחד מאמצעי התצוגה הפופולאריים, אפשר להשתמש על מנת להציג כל מיני מוצרים שאתם מתכננים למכור בחנות. ההתקנה היא פשוטה והעלות לא גבוהה.

מבחינת מחירים, אם השיפוץ שלכם יכלול גם הזזה של קירות וגם של תשתיות, הרי שהדבר יכול לעלות 3500 עד 4500 שקלים למטר. אם מדובר על שיפוץ קוסמטי, הוא יכול לעלות 1500 עד 2000 שקלים למטר. אלו כמובן מחירים כלליים בלבד ומומלץ מאוד לערוך סקר שוק ולקבלת הצעות מחיר מכמה קבלנים המתמחים בשיפוץ חנויות.

להחליט על התקציב

שיפוץ צריך להיעשות בצורה מסודרת. גם ככה מדובר על תהליך מורכב ששותפים בו המון בעלי מקצוע וספקים. כמו כן, מדובר על תהליך שסביר להניח שיהיו בו חריגות מהתקציב שהוגדר מראש. על כן, חשוב לבדוק מהו הסכום הריאלי שתרצו להקצות לשיפוץ ועיצוב החנות. אגב, קחו בחשבון שהמון לקוחות בוחרים להשקיע את מרבית התקציב ביסודות ובתשתיות ולבסוף התהליך, לא נשאר להם מספיק כסף לרכישת חיפויים, אמצעי תצוגה ועיצוב ועוד. אלו הם דברים שחשוב להשקיע בהם וזאת משום שכאשר הלקוחות נכנסים לחנות הם מתרשמים מהם ואם החנות תראה טוב, הרי שהלקוחות ירצו לבצע בה רכישות.

עבודה עם מעצב

כאשר תבחרו לעבוד עם מעצב בכל הקשור לשיפוץ ועיצוב החנות שלכם, הרי שהעבודה תהיה מסודרת וכך תבטיחו לעצמכם שלא תחרגו מהתקציב. אתם כבר תדעו מראש כמה כל דבר עשוי לעלות לכם, במה מומלץ להשקיע ואיפה אפשר לחסוך.

נסו להנות מהתהליך

אין ספק ששיפוץ הוא תהליך מתסכל ומדוע? כי הדברים לא בשליטתכם. הכי טוב יהיה לא לסמוך על הקבלן ואנשי המקצוע, אלא לקחת מנהל עבודה. נכון שמדובר על הוצאה נוספת אבל בזכות מנהל העבודה, אתם תוכלו להיות הרבה יותר רגועים ותוכלו להמשיך לנהל את העסק שלכם במקביל לתהליך השיפוץ. יהיה לכם על מי לסמוך וכך תבטיחו שהעבודה תבוצע בצורה איכותית ומקצועית ועל הצד הטוב ביותר.

להתרכז במטרה הסופית

אם בחרתם לשפץ את העסק, הרי שהמטרה שלכם היא גם להגדיל את ההצלחה העסקית. הדבר יתבטא בהגדלת המכירות, במתן חוויה נעימה וטובה יותר ללקוחות שלכם, בהתבלטות מול המתחרים וכמו כן בהעברת מסר שיש לכם סחורה איכותית וטובה. לכן, נחדד ונאמר שוב שכדאי להשקיע את התקציב במקומות הנכונים.

טכניקות להגדלת המכירות בחנות

אחרי שסיימתם לשפץ ולעצב את החנות, נשמח לשתף אתכם במספר טכניקות שכדאי ליישם והן:

-השקיעו בכניסה אל החנות שלכם. זכרו שלצד החנות שלכם, פועלות חנויות נוספות.

-נתבו את הקונים. אם הניתוב יהיה נכון, הרי שהדבר יכול להגדיל משמעותית את זמן השהייה של הקונים בחנות. תוכלו להשתמש במתלים, מדפם ותצוגות. כמו כן, אפשר גם להשתמש באפקטים חזותיים שיהיה ברצפה וזאת על מנת להוליך את הקונים לנתיב הרצוי.

-בחרו בקפידה את המיקום של עמדת התשלום. הוא צריך להיות בצד שמאל לכניסה אל החנות או בצד ימין ליציאה מהחנות. עמדת התשלום צריכה להיות נוחה וכמו כן צריכים להיות בה מוצרים נוספים. מדובר על מוצרי קופה. אלו מוצרים שיכולים להעלות את סכום הרכישה בחנות.

אולי גם תאהב...