יתרונות של עיסוי
בריאות

איך עיסוי משפיע על הגוף שלנו?

עיסוי מקצועי יכול להשפיע לטובה על הגוף שלנו וזאת להבדיל מלחץ וסטרס שמשפיעים על הגוף לרעה וגורמים לתופעות כמו, התכווצויות שרירים, חוסר אנרגיה, תחושה של עייפות ועוד. לעיסוי יש המון יתרונות נפשיים ופיזיים ועל כן המון אנשים בוחרים לקבל מגוון עיסויים כמו, עיסוי שוודי, עיסוי המשלב אבנים חמות, עיסוי רפואי ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם לכתבה מעניינת במיוחד, בה תוכלו להכיר את היתרונות הבולטים של העיסוי המקצועי.

הכתבה בשיתוף עם פורטל המטפלים הגדול בישראל, בו תוכלו להזמין עיסוי בתל אביב, ברמת גן, בפתח תקווה ובערים נוספות במרכז ובכלל ברחבי הארץ.

יתרון מס' 1 – שיפור זרימת הדם

כאשר תעברו עיסוי מקצועי, העיסוי יכלול תנועות קצובות ולחץ שיפעיל המטפל שלכם על הרקמות. הלחץ הזה גורם לשיפור זרימת הדם. כמו כן, הוא גם תורם לייעול תהליך הרחבת כלי הדם, מה שמביא גם לייעול תהליך העברת החמצן אל התאים.

יתרון מס' 2 – ניקוי רעלים

כאשר מדובר על עיסוי מקצועי, ניתן גם לראות ייעול בתהליך זרימת נוזלי הלימפה. אלו הם נוזלים שנושאים יחד איתם גם רעלים שהצטברו בתאים. למעשה, העיסוי מביא לגירוי ואותו גירוי יכול לסייע לזרימה תקינה של הנוזלים ויותר מכך, הוא גם יכול להביא לרמות אנרגיה גבוהות וכמובן גם לשיפור בבריאות הגופנית.

יתרון מס' 3 – עיסוי תורם להתאוששות של ספורטאים

יש ספורטאים שמבצעים אימונים ברמת עצימות גבוהה. הדבר יכול לצור סטרס וכמו כן להביא להצטברות של חומצות ברקמות. תודות לעיסוי, החומצות הללו מתנקזות וכך העיסוי כולו עשוי לגרום לספורטאים להתאושש כמה שיותר מהר ולחזור לעצמם.

יתרון מס' 4 – לעיסוי יש יתרונות נפשיים

למעשה, העיסוי עוזר לשחרר את הגוף מהסטרס ומהלחץ בו הוא נתון המון פעמים. הלחץ מעודד עלייה של הורמונים בגוף ועל כן הדבר גורם לכך כלי הדם יתכווצו. העיסוי יכול לעזור רבות בשחרור המתחים שהצטברו וכמו כן יכול גם להפחית משמעותית תסמינים שנוצרו מתוך הלחץ שהגוף נמצא בו כמו, בעיות במערכת העיכול, בעיות שינה, בעיות קשב וריכוז, כאבי ראש ועוד.

יתרון מס' 5 – עיסוי יכול לשפר ספיגה של רכיבים חיוניים

אנחנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שהבריאות שלכם חשובה ושאתם מקפידים על תזונה מאוזנת וגם נכונה. במידה ואכן כך, אתם תשמחו לגלות שעיסוי יכול להביא לשיפור היעילות של מינרלים, וויטמינים ורכיבים נוספים. הדבר קורה כתוצאה מכך שהעיסוי משפר את זרימת הדם. זרימת דם משופרת משמעותה שמרכיבי המזון עוברים בקלות והם גם יגיעו בדיוק להיכן שהם צריכים – אל התאים בגוף.

טיפים לשיפור איכות העיסוי

להלן הטיפים שלנו:

-לפני שאתם עוברים עיסוי, אל תאכלו.

-אל תאחרו לעיסוי. הגיעו בדיוק בזמן.

-אם יש לכם אלרגיה לשמנים וקרמים, תדאגו ליידע את המעסה לפני שהוא מתחיל את העיסוי.

-במידה ואתם מרגישים חוסר נוחות במהלך העיסוי, תדאגו ליידע את המעסה.

-לאחר שסיימתם את העיסוי, הרבה בשתיית מים.

כמה מילים לסיכום…

כפי שראיתם, אין ספק בכלל שיש המון יתרונות לעיסוי והם באים לידי ביטוי לא רק בפן הפיזי אלא גם בפן הנפשי. נמליץ לכם לפנק את עצמכם מדי פעם בעיסוי מקצועי. בדקו המלצות על המעסה, בדקו היכן העיסוי ייערך – האם בקליניקה של המעסה או אצלכם בבית, בדקו את המחיר המבוקש.
לאחר שבדקתם את כל הנתונים, תוכלו לבחור במעסה שיעשה לכם את העיסוי המושלם.

אולי גם תאהב...