איך להיפטר מריח רע שיוצא מפח האשפה
לבית ולגינה

איך להיפטר מריח רע שיוצא מפח האשפה?

אם בכל פעם שאתם נכנסים למטבח שלכם, אתם מריחים ריח לא נעים מהפח, אנו ממליצים לכם לקרוא את השיטות שלנו להעלמת הריח. אף אחד מהשיטות לא מצריכה מאמץ מיוחד.
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה…

פתרון מס' 1 – שימוש בסודה לשתייה

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפזר סודה לשתייה בתחתית פח האשפה שלכם ולפני שאתם שמים שקית לפח. אגב, אפשר גם לפזר את החומר בתוך שקית האשפה.

פתרון מס' 2 – שימוש בחומץ

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למהול רבע כוס חומץ עם שני ליטרים של מים. לאחר מכן, יש לנקות את הפח עם התמיסה. לא רק שתיפטרו מהריח שיוצא מפח האשפה אלא גם תפטרו מחיידקים שהצטברו על הפח.

פתרון מס' 3 – שימוש בחול לחתולים

אם יש לכם חתול בבית, סביר להניח שיש לכם גם חול לחתולים. כל שתצטרכו לעשות הוא לפזר מעט חול בתחתית פח האשפה. אתם כבר תראו שהחול יגרום להעלמת הלחות וגם הריחות הלא נעימים שיוצאים מהפח. אל תשכחו להחליף את החול מדי שבוע. אגב, אם אין לכם חול חתולים בנמצא, אין צורך שתרכשו במיוחד. נסו פשוט ליישם את הפתרונות שהוזכרו לעיל.

פתרון מס' 4 – שימוש בדפי ריח למייבש

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשים דף ריח למייבש בפח האשפה. הריח יעלם לחלוטין. אגב, לא חייב להשתמש בדף חדש. אפשר להשתמש גם בדף משומש.

פתרון מס' 5 – שימוש בכדורי צמר גפן ובשמן אתרי

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להספיג כדור צמר גפן בשמן אתרי ולמקם אותו בתחתית הפח, מתחת לשקית. את כדור הצמר גפן, מומלץ להחליף אחת לשבוע.

פתרון מס' 6 – שימוש במתקן פחם הסופח ריחות מהפח

מדובר על פילטר ריח המכיל פחם פעיל. הוא סופג גורמי ריח ומנטרל ריחות באופן טבעי. אפשר לחבר אותו בקלות למכסה הפח וזאת על ידי שימוש בדבק דו צדדי.
העלות היא 50-60 שקלים. יש צורך בהחלפת הפילטרים של הפחם אחת לחצי השנה (מדובר על עלות של 40-50 שקלים עבור זוג פילטרים).

פתרון מס' 7 – שימוש בחומר מקצועי ויעיל להפגת ריחות

יש חומרי ניקוי ייעודים שאחראים על נטרול ריחות רעים. בדקו איזה חומר הכי מומלץ ורכשו אותו.
כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרסס אותו בתחתית הפח.

פתרון מס' 8 – ניקוי הפח

אל תתנו לזבל להצטבר בפח והקפידו לשפוך אותו כאשר הפח מלא. לאחר מכן, שטפו את הפח עם מים חמימים וסבון. הקפידו לעשות זאת, אחרי כל פעם שאתם שופכים את הפח.

פתרון מס' 9 – רכשו פח חדש

אם ניסיתם כל הפתרונות שהוצעו לעיל ואתם לא מצליחים להיפטר מהריח, אז נמליץ לכם לרכוש פח חדש. לא מדובר על עלות גבוהה.

אולי גם תאהב...