מתנות לחג
צרכנות

איך לבחור מתנות לעובדים לחג הפסח?

חג הפסח יחול בעוד מספר חודשים וזה בדיוק הזמן המתאים להתארגן על מתנות שוות לעובדים שלכם, שהם הנכס הכי חשוב עבורכם כמעסיקים.
בכתבה הבאה, ריכזנו כמה רעיונות שיעזרו לכם לבחור את המתנות האידיאליות.

מוכנים? אנחנו מתחילים!
הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה, ממנה תוכלו לרכוש מתנות לחג במחירים משתלמים במיוחד.

העניקו מתנות עם ערך מוסף

על מנת שתוכלו לתת לעובדים שלכם הרגשה שאתם חושבים עליהם לא רק בחגים אלא כל השנה, נמליץ לכם לבחור במתנות שיש להן ערך מוסף. הכוונה היא למתנות שישמשו אותם גם אחרי שעות העבודה. לדוגמה, מתנות כמו שובר לקורס מרחיב דעת, כרטיס להרצאה מעניינת או אפילו מתנה כמו בקבוק רב פעמי. כל המתנות האלה הן מתנות עם ערך מוסף ואנחנו בטוחים שאתם תבחרו לתת אותן, אתם תזכו בהערכה של העובדים גם אחרי החג.

העניקו מתנות שימושיות

אין ספק שכל עובד ועובדת ישמחו לקבל מתנות. אם מדובר על מתנות שימושיות, אז השמחה תהיה גדולה יותר. על כן, כאשר אתם ניגשים לבחור מתנות, חשבו על החלק שיהיה להן מחיי היומיום של העובדים. לדוגמה, מתנות כמו תיק גב קטן, אוזניות אלחוטיות, משטח טעינה אלחוטי, מנוי לאתר חדשות ועוד. כל אלו הן מתנות שיכולות להיות הכי שימושיות שיש וגם לא יחרגו מהתקציב שהגדרתם.

העניקו מתנות שקשורות לחג עצמו

תוכלו להעניק מתנות כמו, מארז מתנה משפחתי הכולל בקבוק יין, פותחן ליין, הגדות לפסח, כיפה, צלחת לפסח ושקית לאפיקומן, קופסה מעוצבת למצות ועוד.

בדקו מהן המתנות שהעובדים שלכם רוצים

תשאלו את העובדים שלכם באיזה מתנות הם יהיו מעוניינים. כך תוכלו לבחור את המתנות שהכי מתאימות לרוח החג. לדוגמה, יכול להיות מאוד שהעובדים יעדיפו מתנה כמו גיפט קארד טעון בכסף שניתן להשתמש בו בהמון חנויות ומסעדות.

איפה רוכשים מתנות לחג?

ברשת האינטרנט, יש המון חנויות המציעות מתנות לחג לעובדים. תוכלו לבצע מהן את הרכישה בצורה קלה, נוחה ומהירה וגם לקבל מחיר אטרקטיבי על המתנות. לפני שאתם מבצעים את הרכישה, מומלץ מאוד לקרוא חוות דעת החנות ולבדוק גם את הדירוג שלה. תוכלו למצוא המלצות וביקורות בכרטיס העסק של החנות המופיע בגוגל. כמו כן, אפשר גם לשאול קולגות, האם יש להם המלצות על חנות.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שבחירת מתנה לחג הפסח ובכלל לחגים, היא משימה לא פשוטה. נמליץ לכם לחשוב בצורה יצירתית ולבחור במתנות שימושיות ואם עדיין אתם מוצאים את עצמכם מתקשים בבחירת המתנה, זכרו שתמיד תוכלו לשאול את העובדים באיזה מתנות הן יהיו מעוניינים. אחרי הכל, תסכימו איתנו שמדובר על הוצאה לא קטנה וחשוב מאוד שכולם יהיו שבעי רצון וגם שתשיגו את התמורה הטובה ביותר עבור אותה הוצאה.

אולי גם תאהב...